Manicure – spa dla dłoni i odpoczynek dla ciała

Manicure – spa dla dłoni i odpoczynek dla ciała

Kobiety każdego dnia muszą zmierzyć się z wieloma przeciwnościami losu, które nieraz wyprowadzają je z równowagi. Ciągły bieg i walka z czasem to tylko wierzchołek góry lodowej, która czeka na nie tuż za życiowym rogiem. W tym całym zamieszaniu nie możemy jednak zapomnieć o własnych przyjemnościach, które choć na moment pozwolą nam zapomnieć o stresujących sytuacjach oraz czekających na nas zadaniach. Wizyta w gabinecie kosmetycznym to dla kobiety moment, w którym odpoczywa jej ciało, ale także dusza. Profesjonalne gabinety kosmetyczne zazwyczaj oferują pełen wachlarz usług, dzięki czemu w jednym zaufanym miejscu możemy zadbać o swoje dłonie, stopy, twarz i ciało. Jest to szczególnie ważne, ponieważ nie łatwo jest znaleźć osobę, której powierzymy tak ważną kwestię jak nasz wygląd zewnętrzny. Jeśli chcesz przekonać się czy wybrany przez Ciebie salon kosmetyczny traktuje Cię w sposób profesjonalny zobacz jak powinien przebiegać zabieg manicure i rozwiej swoje wątpliwości! 

Manicure – zabieg krok po kroku 

O poziomie profesjonalizmu wybranego przez Ciebie salonu, nie świadczy wykorzystywany przez kosmetyczkę lakier do hybrydy i jego marka. Przede wszystkim pamiętaj o kwestiach higieny. Profesjonalna stylistka paznokci podczas obsługi klienta będzie korzystać tylko i wyłącznie ze zdezynfekowanych i wysterylizowanych narzędzi oraz produktów jednorazowych takich jak pilnik czy polerka, które zostaną wyrzucone lub oddane klientowi po zakończeniu usługi. Niezależnie od wybranego przez Ciebie rodzaju manicure, przygotowanie płytki to nieodłączna część każdej usługi. Po opiłowaniu, zmatowieniu i oczyszczeniu płytki możemy przejść do nakładania produktów. Najczęściej klientki decydują się na produkty hybrydowe lub żel budujący do paznokci, ponieważ produkty światłoutwardzalne pozwalają na noszenie stylizacji przez długi okres czasu, bez strachu o jej uszkodzenia. Pamiętaj również, że liczy się efekt końcowy wykonanej usługi oraz Twoje odczucia podczas wizyty.